Preporučujemo

Robne marke

Rezultat pretrage

tax free
 

Uslovi kupovine i povraćaja pdv-a za diplomatsko/konzularna predstavništva i međunarodne organizacije (ambasade):

  • SNPDV obrazac, koji je overila ambasada ili međunarodna organizacija.
  • Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza.
  • Ovlašćenje osoba za nabavku robe.
  • Kopija lične karte osobe ovlašćene za kupovinu.
  • Kupcu se prilikom plaćanja robe, odbija pdv ukoliko ima gore navedena dokumenta.
  • Potvrda o poreskom oslobađanju za obveznika PDV, koji vrši promet dobara ili usluga, odnosno uvoz dobara uz poresko oslobađanje (za međunarodne ugovore).
  • PPO-PDV, obrazac koji overava firma.
*Više informacija pogledajte na sajtu  http://www.poreskauprava.gov.rs/sr.html
 

Purchase conditions and VAT refund for diplomatic/consular offices and international organisations (embassy)

  • SNPDV form - stamped by an embassy or international organization.
  • Confirmation of reciprocity on the VAT and excise tax exemption.
  • Authorization of the persons in charge of the procurement of goods.
  • ID card copy of the person authorized to purchase.
  • When paying for goods, the buyer with the documents mentioned above, will be able to make a VAT free purchase.
  • Certificate of Tax exemptions for VAT payer, that carries out traffic of goods or services, or import of goods with tax exemption (for international contracts).
  • PPO-VAT Form (Exemption Certificates for Sales Tax) stamped by the company.

*For more information go to  http://www.poreskauprava.gov.rs/sr.html

 

Uslovi kupovine i povraćaja PDV-a za strane državljane:

  • Da kupac - putnik koji nema prebivalište u Republici Srbiji poseduje popunjen zahtev putnika za povraćaj PDV; 
  • Da su podaci iz putne isprave istovetni sa podacima iz zahteva putnika za povraćaj PDV;
  • Da su dobra data na uvid carinskom organu sa dobrima iz zahteva za provraćaj PDV i iz računa;
  • Da dobra nisu korišćena u Republici Srbiji;
  • Da se dobra otpremaju u ličnom prtljagu putnika, za nekomercijalne svrhe, pre isteka tri kalendarska meseca po isteku kalendarskog meseca u kojem je izvršen promet dobara;
  • Da je ukupna vrednost isporučenih dobara iskazana u jednom računu ili u više računa istog prodavca izdatih u vremenskom periodu koji nije duži od tri kalendarska meseca, veca od 100 EUR, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije, uključujući PDV;
  • Da su dobra otpremljena sa carinske teritorije Republike Srbije.
  • Da je carinski organ potpisom i pečatom potvrdio ispravnost uslova za povraćaj PDV i upisao datum otpremanja dobara sa carinske teritorije Republike Srbije.
  • Da je zahtev putnika za povraćaj PDV podnet prodavcu ili operateru u roku od šest meseci od dana izdavanja računa za izvršeni promet dobara.
  • Putnik podnosi zahtev za povraćaj PDV tako što prodavcu ili operateru dostavlja račun, odnosno račune potpisane i overene pečatom carinskog organa i original zahteva putnika za saobraćaj PDV potpisan i overen pečatom carinskog organa, na kojem je carinski organ potvrdio da su ispunjeni uslovi za povraćaj PDV i upisao datum otpremanja dobara sa carinske teritorije Republike Srbije. Zahtev putnika za povraćaj PDV može se ostvariti za akcizne proizvode (npr. derivati nafte, alkoholna pića, cigarete i kafa) i dobra namenjena opremanju prevoznih sredstava za privatne potrebe.
  • Zahtev povraćaj PDV putnik može da dostavi lično, poštom ili preko drugog lica. Ako se zahtev za povraćaj PDV dostavlja poštom, putnik mora da navere račun na koji će mu se izvršiti povraćaj PDV.

*Više informacija pogledajte na sajtu http://www.carina.rs/lat/Informacije/FAQ/Stranice/pdv.aspx

 

Purchase conditions and VAT refund for foreign nationals

  • That  the  buyer  -  a  passenger  who  does  not  have  a  permanent  or temporary   residence   in   the   Republic   of   Serbia   possesses   a completed passenger request for VAT refund;
  • That  the  data  from  the  travel  document  are  identical  to  the  data from the passenger request for VAT refund;
  • That goods that have been submitted for inspection to the customs authority are identical to the goods from the passenger request for VAT refund and from the receipt;
  • That the goods have not been used in the Republic of Serbia;
  • That  the  goods  are  dispatched  in  the  personal  luggage  of  the passenger, for non-commercial purposes, before the expiration of three calendar months after the expiration of the calendar month in which the turnover of goods has been performed;
  • That  the  total  value  of  the  goods  delivered  is  expressed  in  one receipt  or  in  several  receipts  of  the  same  seller,  issued  over  a period   not   exceeding   three   calendar   months,   in   the   amount exceeding  EUR  100,  in  dinar  countervalue  under  the  average exchange rate of the National Bank of Serbia, including VAT;
  • That the goods have been shipped from the customs territory of the Republic of Serbia;
  • That  the  customs  authority  has  confirmed  the  fulfilment  of  the conditions for VAT refund, by signature and seal, and has entered the  date  of  dispatch  of  goods  from  the  customs  territory  of  the Republic of Serbia;
  • That a request for VAT refund has been submitted to the seller or operator within six months from the date of issue of the receipt for the performed turnover of goods.
  • The passenger submits a VAT refund request by submitting to the seller or  operator  the  receipt,  or  receipts,  signed  and  authenticated  by  the stamp of the customs authority and the original passenger request for VAT  refund,  signed  and  authenticated  by  the  stamp  of  the  customs authority where the customs authority has confirmed that the conditions for VAT refund were fulfilled and has entered the date of dispatch of goods  from  the  customs  territory  of  the  Republic  of  Serbia.  The passenger request for VAT refund can be submitted in person, by post or through another person.

    The  right  to  VAT  refund  cannot  be  realized  for  excise  products  (e.g. derivatives of oil, alcoholic beverages, cigarettes and coffee) and goods intended for equipping vehicles for private purposes.

    A passenger VAT refund request can be delivered in person, by post or via another person. If the request for VAT refund is delivered by post,

    the passenger must indicate the account to which his VAT return will be made.
*For more information go to  http://www.carina.rs/lat/Informacije/FAQ/Stranice/pdv.aspx
 

Pratite nas na društvenim mrežama: